Burmistrz Międzyzdrojów ogłosił na platformie facebook rozpoczęcie kampanii promocyjnej w mediach ogólnopolskich:
"Drodzy Państwo‼️ Ważna sprawa ???????? ???? ????
Z wiadomych przyczyn, w tym roku Polacy wakacje spędzą w Polsce. Dlatego konkurencja wśród miejscowości turystycznych będzie bardzo wysoka. Nie pozostajemy bierni i podjęliśmy walkę o turystę, wspomagając naszych lokalnych kwaterodawców, restauratorów i przy tym całą branżę turystyczną w Międzyzdrojach. Od jutra rusza kampania promocyjna w telewizji i mediach społecznościowych z hasłem "Między nami Międzyzdroje". Reklamy zobaczymy m.in. w TVN i TVN 24. O Międzyzdrojach usłyszymy od blogerów, także na Facebooku czy Instagramie. Środki finansowe zostały "przesunięte" z funduszy na organizację m.in. Festiwalu Gwiazd. Staramy się o fundusze od sponsorów i z programu współpracy INTERREG VA, co zasili II etap kampanii m.in. reklamy w telewizji publicznej."
Całość będzie kosztować prawdopodobnie conajmniej 414900 zł. Taka kwota widnieje w projekcie uchwały (w sprawie zmian w budżecie na rok 2020) z dnia 28-05-2020.
Ostra walka o klienta jest jak najbardziej słuszna. Szkoda jedynie, że korzystamy z zewnętrznej struktury informacyjnej(wydatki na TV i radio). Natomiast nie tworzymy własnej infrastruktury z wykorzystaniem internetu jak również lokalnych twórców i zasobów.
Skomentuj
Komentuj jako gość